Vi använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse på webben. Genom att besöka vår webbplats accepterar du vårt användande av kakor.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Ring oss


Bankens kundtjänst 0490-81 50 00

Vi kan hjälpa dig med det mesta, men observera att frågor angående ditt personliga engagemang inte kan besvaras på grund av banksekretessen.
Vår växel är öppen måndag-torsdag 08.00-18.00 och fredag 08.00-15.00.
Från utlandet ringer du +46 490 81 50 00.


Kundcenter Privat 0771-22 11 22

Via Kundcenter Privat sköter du enkelt dina bankärenden. Välj 1 för självbetjäning, 2 för personlig service, 3 för Digital Support eller 4 för spärr av kort. Öppet dygnet runt alla dagar i veckan. (från utlandet +46-771 22 11 22).


Digital support 0771-97 75 12

Digital support svarar på dina frågor om våra digitala tjänster dygnet runt, alla dagar i veckan. Du kan även ringa oss om du har förbättringsförslag eller vill lämna en felanmälan.


Spärra kort 08 - 411 10 11

Linjen är öppen dygnet runt. (från utlandet +46 8 411 10 11)


Spärrservice – dosa och BankID

Här kan du spärra förlorad säkerhetsdosa eller BankID.


Kundcenter Privat: 0771-22 11 22
Digital support: 0771-97 75 12
Spärrservice: 08-411 10 11


Om du misstänker att koden till säkerhetsdosan, till ditt BankID, Kundcenter Privat eller din personliga kod hamnat i orätta händer ska du omedelbart byta kod eller spärra tjänsten. Du kan även få hjälp på ditt bankkontor.

Lugn, vi använder fortfarande faxen!

Västervik: 0490-81 51 20
Gamleby: 0493-81 50 10
Ankarsrum: 0493-81 51 20

Facebook

svar dina frågor direkt Facebook.

Bankuppgifter

Clearingnummer

8422-8

Swiftadress (BIC)

SWEDSESS

Bankgiro

981-4229

IBAN

Läs mer/Räkna ut IBAN

Stäng Skriv ut