Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Ställ din fråga här

Vår växel: 0490-81 50 00
Kundcenter Privat: 0771-22 11 22
Digital Support: 0771-97 75 12
Spärrservice: 08-411 10 11

Information till dig som är syn- eller hörselskadad

Vi har flera bra tjänster för dig som är syn- eller hörselskadad som hjälper och underlättar när du ska sköta din privatekonomi.

Säkerhetsdosa för dig som är synskadad

Du som är synskadad kan få en stor säkerhetsdosa eller en talande säkerhetsdosa för att logga in i internetbanken om du kontaktar ett bankkontor.

Bankdokument i punktskift för dig som är synskadad

Du kan även få dina bankdokument i punktskrift om du kontaktar Kundcenter Privat 0771-22 11 22 eller ett bankkontor.

Kundcenter Privat för dig som är hörselskadad

Du som är hörselskadad ringer Kundcenter Privat genom att använda Eniros texttelefon.

Läs mer om Eniros tjänst Texttelefoni

Teletal

Teletal är en kostnadsfri och rikstäckande tjänst där du får stöd av en tredje person som följer med i samtalet. Du behöver inte boka tjänsten och inte ha något tillstånd.

www.teletal.se
Stäng Skriv ut