Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Ställ din fråga här

Vår växel: 0490-81 50 00
Kundcenter Privat: 0771-22 11 22
Digital Support: 0771-97 75 12
Spärrservice: 08-411 10 11

Säkerhet - Telefontjänster

Telefonbanken

Via telefon erbjuder vi en bank med fullservice. Här kan du välja att göra dina bankaffärer genom personlig service eller med självbetjäning .

Kortinformation via telefon

Via telefonen kan du få saldo- och transaktionsinformation på dina kort hos kortservice. Du kan också spärra dina kort via spärrlinjen. Via servicelinjen kan du få hjälp med ersättningskort eller kontanter.

Läs mer om kort under länken "Kort och Betalningar".

Gemensamt ansvar

När viktig och konfidentiell information ska utbytas mellan dig och telefonbanken, används ett antal skyddsåtgärder för att informationen inte ska komma i orätta händer. Både vi som bank och du som kund ansvarar för att informationen hanteras på rätt sätt.

Läs mer om bankens ansvar. Klicka på länken nedan.

Mer om bankens ansvar

Få tips och råd om hur du använder telefonbanken säkert. Klicka på länken nedan.

Tips och råd telefonbanken

Stäng Skriv ut