Meny
Våra tjänster
App, internetbank, BankID
Om oss

Kundservice

Kontakta oss på Tjustbygdens Sparbank

Behöver du hjälp och rådgivning? Varmt välkommen att kontakta oss!

Marie - Privatrådgivare i Västervik, jobbar med sin mobiltelefon

Bild: Marie - Privatrådgivare i Västervik

Få snabb guidning

Sparbankens mobila bankkontor

Nu kommer banken till dig! Vi har lanserat ett mobilt bankkontor som kommer besöka flera olika platser och evenemang.

Här kan du;

  • Få tips och guidning i dina bankärenden
  • Prata med våra rådgivare
  • Testa dina kunskaper i Sparbanksquizet och få chansen att vinna fina priser

Bild: Amanda - Servicerådgivare Tjustbygdens Sparbank

Tjustbygdens Sparbanks mobila bankkontor

Bankens öppettider

Här hittar du våra öppettider för våra kontor, växel och insättningsautomater. 

Besök oss

Välkommen till något av våra tre kontor - Västervik, Gamleby eller Ankarsrum. 

Ring oss

Här hittar du våra öppettider för våra kontor, växel och insättningsautomater. 

Boka tid för rådgivning

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig och bokar in ett möte för att gå igenom din ekonomi.

Mejla oss

Kontakta oss via mejl med ditt ärende. 

Klagomål

Banken har en strävan att alltid arbeta med förbättringar av bankens produkter och tjänster. En viktig del i det arbetet är att ta missnöjda kunders klagomål på största allvar.

Information till dig som är syn- eller hörselskadad

Du som är syn- eller höselskadad kan få tillgång till flera bra tjänster och produkter som underlättar när du ska sköta din privatekonomi. 

Sociala medier

I våra sociala medier, Facebook och Instagram, kan du ta del av senaste nytt både när det gäller banknyheter och vad som händer hos oss. Via Facebook och Instagram kan du även kontakta oss om du har frågor. Följ oss på @tjustbanken.